חרדה, דיכאון ומצוקות נפשיות כתוצאה מבידוד קורונה

אנשים רבים שנאלצים להכנס להסגר בעקבות חשד של הדבקה בנגיף קורונה עשויים לחוות פחד מההשלכות של זיהום מהנגיף שעלול להיות קטלני. מעבר לפחד המובן מאליו, אלה שנמצאים בהסגר עלולים לחוות מצוקות נפשיות בניהן שעמום, בדידות, כעס ואף חרדה כלכלית. יתרה מזאת, תסמינים מוכרים של זיהום נגיף הקורונה, כמו חום, היפוקסיה ושיעול, כמו גם תופעות לוואי של הטיפול תרופתי, כמו נדודי שינה הנגרמים כתוצאה מסטרואידים, עלולים להביא להחמרת החרדה והמצוקה הנפשית.

14 ימי ההסגר או בידוד, המהווים חלק הוראות בריאות הציבור להתפרצות נגיף הקורונה, עשויים להגביר את חרדתם ותחושת האשמה או הרחמים העצמיים, לא רק מההשפעות הישירות של הזיהום עצמו אלא גם מהשלכות ההסגר והסטיגמה על משפחותיהם וחבריהם.

טיפול מרחוק אונליין CBT, LI CBT, ICBT או ACT ליושבים בבידוד או הסגר קורונה

אנשים הנמצאים בהסגר עקב חשש להדבקה מנגיף קורונה, החשים במצוקה נפשית (חרדה, דיכאון, בדידות, אשמה וכו') יכולים להיעזר בשירות טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT, LI CBT, ICBT או ACT) אונליין באמצעות תוכנות וידאו צ'אט דוגמת סקייפ, זום, מסנג'ר  וכו'. הטיפול מסייע בהפחתת המצוקה הנפשית ומספק כלים לאיזור והכלת התחושות והמחשבות וכמו כן לתיפקוד תקין במסגרת מגבלות ההסגר.

יעילותם של הטיפולים הקוגניטיביים אונליין מרחוק הוכחה במחקרים רבים ויעילתה דומה לטיפול פנים אל פנים בקליניקה. במחקרים אף התגלה כי יעילות הטיפולים מרחוק נשמרת לאורך זמן רב יותר עם סיומו של הטיפול. שיחת וידאו אונליין מאפשרת יצירת אינטימיות וקשר טיפולי חזק בין מטפל CBT (מטפל סיביטי) או מטפל ACT (מטפל אקט) למטופל וכן תחושת ביטחון ותמיכה.

פעמים רבות נעשה שימוש בטיפול CBT (טיפול סיביטי) ובטיפול ACT (טיפול אקט) מרחוק אונליין עבור מטופלים המוגבלים ביכולת להגיע לקליניקה, דוגמת טיפול עם מטופלים בחו"ל או במדינות שהמרחקים בהם גדולים (אוסטרליה, ארה"ב וכו'), אנשי עסקים שאין להם זמן להגיע, אנשים המוגבלים למרחב הביתי מסיבות שונות; בריאותית, אגורפוביה, טיפול בצד שלישי (אמהות אחרי לידה) ועוד. כך שהניסיון שניצבר בטיפול מרחוק אונליין הוא רב ומבוסס הצלחות.

האם LI CBT או ACT יכולים לעזור לך או לקרובים לך?

מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI + מטפל ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT | תרפיית קבלה ומחויבות ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT הוא טיפול ממוקד מטרה וקצר מועד ביחס לגישות אחרות. הטיפול מועבר ע"י מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI ו- ACT והוא יעיל במיוחד עבור הסובלים מקשיים שונים, הפרעות חרדה, דיכאון, דכדוך, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות בחיים, דחיינות ומצבי משבר שונים.

אם אתם מתמודדים עם אחד או יותר ממצבים אלו ומעוניינים לעשות שינוי לטובה בחייכם, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי LI CBT בשילוב ACT עשוי להיות מתאים לכך ולפרוץ לם את הדרך להפסקת ההתמודדות המטרידה אתכם.

צרו קשר עכשיו לקבוע פגישה.

צור קשר עכשיו!

צרו קשר עכשיו , לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה, ואחזור אליך בהקדם.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT בתל אביב או בסקייפ.

נייד 052-2325511

מלאו את הטופס ושילחו.