חן (שם בדוי), סטודנטית בת 23, נאבקה בחרדות שהציפו אותה מאז שזכרה את עצמה. היא הייתה חרדה בבית הספר, חרדה בנוגע למערכות יחסים, בנוגע לכספים, לבריאות, למראה, לערכה בעניי הסביבה… ובעצם כמעט לכל דבר.

מאז שהחלה את הלימודים חוותה חן משבר אישי והמצב החריף, וחן הרגישה דיכאון ודיכדוך כמעט תמידי . היא התקשתה להירדם בלילות, פיספסה שיעורים, התדרדרה בלימודים, פסקה מלהתאמן ועלתה במשקל. המצב הגיע לכך שהייתה מסתגרת באמבטיה ופותחת את ברז המים רק בכדי ששותפתה לדירה לא תשמע אותה בוכה.

חן שלא ידעה לתת שם לבעיה איתה היא מתמודדת אך לבסוף עזרה אומץ והחליטה לפנות לרופא המשפחה שלה בבקשת עזרה להתמודדות עם הלחצים. לאחר בדיקה בה נימצא כי חן בריאה מבחינה פיזית המליץ לה הרופא לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT.

במסגרת הטיפול למדה חן סופסוף לתת שם לתופעה עמה היא מתמודדת, ולהבין שבעצם היא סובלת מבעיה אמיתית, מחרדות ומדיכאון, בעיה שיש אפשרות לטפל בה ולהבריא ממנה. עצם הידיעה הזו מאוד עודדה את חן ותרמה למוטיבציה שלה להמשך הטיפול.

בהמשך הטיפול למדה חן לזהות מתי צצות החרדות שלה ומה מזין אותן. היא קיבלה סט כלים שעזר לה בהתמודדות עם החרדות מייד כשהיא מזהה אותן, ולהפחית במידה משמעותית את השפעתן.

בנוסף החלה חן להתאמן באמנות לחימה המשלבת אלמנטים טיפוליים, המסייעים בהפחתת לחץ, שליטה בנשימה, ושיפור הקשב והריכוז. ביטחונה וערכה העצמי השתפר מאוד.

סופסוף חן ישנה לילות שלמים, מקפידה להגיע בזמן ללימודים ולאחר כשלושה חודשי טיפול פגשה חן את גיל, גם הוא סטודנט, ולראשונה מזה 4 שנים יש לה זוגיות.

חן סיימה בהצלחה את הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, אך בחרה להמשיך להתאמן באמנות הלחימה בה התאהבה, בשביל הכייף, הכושר ומעל הכל להגנה עצמית וביטחון אישי.

חן למדה לחייך מחדש, והיא כבר לא בוכה באמבטיה.