מהפכת ACT – השינוי בעולם הטיפול ואיכות החיים

ACT הביאה למהפכה בעולם הטיפול ואיכות החיים. אם ביקרת אצל פסיכותרפיסט בשנות ה-70 או ה-80, קרוב לוודאי שאמרו לך לבטל מחשבות שליליות או לשלוט ברגשות שלך. הרעיונות האלה היו הטובים ביותר שהיה לעולם הטיפול אז. עברו מאז 40 שנה, וההבנה שלנו לגבי בריאות הנפש ואיכות החיים התפתחה והשתנתה באופן משמעותי.

ACT הוא יותר מסתם טיפול בהפרעות נפשיות

טיפול בקבלה ומחויבות (ACT) עומד בחזית השינוי הזה. במקום לכפות מחשבות חיוביות או לנסות לשלוט ברגשות שלנו, דבר שאינו אפשרי במקרים רבים ואף עלול להעצים את התחושה הקשה, חוסר המסוגלות או הפגימות, הטיפול מלמד אותנו לקבל את קיום המחשבות שלנו ולאמץ את הרגשות שלנו. גישה זו עוזרת לנו להתמקד במה שחשוב באמת בחיינו ולפתח גמישות פסיכולוגית.

מה מייחד את ACT?

  1. גמישות פסיכולוגית: ACT מקדם את היכולת להסתגל לנסיבות משתנות ולחיות על פי הערכים שלנו. גמישות זו הופכת את הטיפול לרלוונטי כמעט לכל אחד, ללא קשר לבעיות הספציפיות שלו.
  2. תפוצה גלובלית: המחקר בשיטה משתרע הן על פני מדינות בעלות הכנסה גבוהה והן על פני מדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית (LMICs). ב-LMIC, המיקוד עובר לעתים קרובות מהפחתת סימפטומים לשיפור הרווחה ואיכות החיים.
  3. יישומים מגוונים: הטיפול בקבלה ומחוייבות אינו מיועד רק להפרעות נפשיות. הוא משמש לשיפור מערכות יחסים אישיות, לשפר את הביצועים במקום העבודה, ואפילו להפחית דעות קדומות חברתיות.
  4. נגישות: ניתן להעביר את הטיפול באמצעות מדיומים שונים, כולל ספרים, אונליין וידאו (זום), שיחות טלפון, אתרי אינטרנט ואפליקציות. זה הופך אותו לנגיש לקהל רחב יותר.

העתיד של עולם הטיפול

ככל שהמחקר בקבלה ומחןייבות ממשיך לגדול, נוספים מחקרים מהקשרים תרבותיים מגוונים. מחקר שאינו אנגלי יכול להציע תובנות חשובות לגבי האופן שבו הטיפול פועל ברחבי העולם. על ידי אימוץ נקודות המבט המגוונות הללו, הטיפול משרת טוב יותר אנשים מכל הרקע.

לסיכום, ACT הוא יותר מסתם טיפול בהפרעות נפשיות. זהו כלי רב עוצמה לקידום גמישות פסיכולוגית ושיפור הרווחה הכללית. בין אם אתם מתמודדים עם חרדה, דיכאון, טראומה או פשוט מחפשים לשפר את איכות החיים שלכם, שיטת טיפול זו מציעה דרך קדימה להשגת מטרותיכם.

האם LI CBT או ACT יכולים לעזור לך או לקרובים לך?

מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI + מטפל ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT | תרפיית קבלה ומחויבות ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT הוא טיפול ממוקד מטרה וקצר מועד ביחס לגישות אחרות. הטיפול מועבר ע"י מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI ו- ACT והוא יעיל במיוחד עבור הסובלים מקשיים שונים, הפרעות חרדה, דיכאון, דכדוך, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות בחיים, דחיינות ומצבי משבר שונים.

אם אתם מתמודדים עם אחד או יותר ממצבים אלו ומעוניינים לעשות שינוי לטובה בחייכם, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי CBT (סיביטי) LI בשילוב ACT (אקט) עשוי להיות מתאים לכך ולפרוץ לם את הדרך להפסקת ההתמודדות המטרידה אתכם.

צרו קשר עכשיו לקבוע פגישה.

צור קשר עכשיו!

צרו קשר עכשיו , לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה, ואחזור אליך בהקדם.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי ACT LI CBT בתל אביב או בזום.

נייד 052-2325511

מלאו את הטופס ושילחו.