טיפול בטראומה עם TF-ACT (ACT ממוקד טראומה)

החזרת השליטה: המסע של TF-ACT מטראומה לניצחון

היציאה לדרך של טיפול בטראומה והריפוי ממנה היא מסע אמיץ, ומציאת הגישה הטיפולית הנכונה היא המפתח להצלחה. בפוסט זה, אסביר מהו טיפול בקבלה ומחויבות ממוקדת טראומה (TF-ACT), טיפול ACT המותאם לאלה המחפשים טיפול בטראומה. בואו נעמיק במה TF-ACT טומן בחובו וכיצד הוא מעצים באופן ייחודי אנשים לנווט דרך הטראומה שלהם עם קבלה, חוסן ותחושה מחודשת של נוכחות ומשמעות.

מהו טיפול ACT ממוקד טראומה (TF-ACT)

טיפול בקבלה ומחויבות ממוקד טראומה (TF-ACT) אינו רק עוד גישה טיפולית; זהו בן לוויה המוביל לשינוי במסע הריפוי שלך. השיטה מושרשת בעקרונות של טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), TF-ACT ומותאמת במיוחד לסייע לאנשים לקבל ולהכיל את הטראומה שלהם תוך פיתוח מיומנויות להחזרת שליטה ומשמעות בהווה.

הלב של TF-ACT: חיבוק ושינוי

TF-ACT שם דגש עמוק על הטמעת היכולת לקבל ולהכיל את המחשבות, הזיכרונות, הרגשות והתחושות שנולדו מטראומה וזאת ללא שיפוט, ביקורת או הלקאה עצמית. במקביל, הוא מנחה אנשים לפתח מיומנויות המעצימות אותם להחזיר לעצמם שליטה על תפקודם ולטפח תחושת נוכחות ומשמעות במציאות כאן ועכשיו.

מיומנויות וכלים של TF-ACT למסע הריפוי מהטראומה שלך

חמלה:

TF-ACT מזהה את ומכיר בעומק חווית הטראומה שלך אשר משתרעת מעבר לזיכרונות, מההשפעה על המחשבות, הרגשות וההתנהגויות שלך, ומציע גישה מקיפה ורב מימדית לריפוי שלך.

מיינדפולנס:

מיינדפולנס היא לא רק מילת באז כאן; זה כלי המוביל לשינוי משמעותי. TF-ACT משלב תרגילי מיינדפולנס במסע שלך, עוזרת לך להתבונן, לזהות, להכיר ולקבל את המחשבות והרגשות שלך ללא שיפוט, ומטפחת מרחב ריפוי מכיל ומעצים בו זמנית.

ערכים:

TF-ACT מזמינה אותך לחקור מחדש את ערכי הליבה שלך, ולהאיר מסלול לחיים המתיישרים עם השאיפות העמוקות ביותר שלך, אפילו לאחר ולמרות הטראומה.

ניווט במים רגשיים:

במסע ההתאוששות שלך מהטראומה, TF-ACT מציגה מיומנויות מעשיות כדי לנווט ולהפחית את ההשפעה של רגשות עזים ומאתגרים, כולל זיכרונות קשים ופלאשבקים. על ידי הכרה וקבלת רגשות אלה ללא שיפוט, תלמדו בהדרגה לנווט דרכם בחוסן. TF-ACT מעניקה לך כלים לניהול ותפקוד גם בנוכחות עוצמה רגשית גבוהה, 

מחויבות לעצמי:

מחויבות ב-TF-ACT אינה דרישה; זו בחירה מעצימה. מחוייבות לפעולות המיושרות  עם הערכים שלך, מטפחת תחושת כיוון ושליטה במסע ההתאוששות שלך מהטראומה.

גמישות לצמיחה:

TF-ACT עוסקת כולה בגמישות פסיכולוגית – היכולת להסתגל ולהגיב לאתגרי החיים בפתיחות בכסוד עצמי ובאדיבות. הגמישות הזו הופכת לערכת הכלים שלך לשינוי דפוסי חשיבה נוקשים הקשורים לטראומה.

השינוי ב-  TF-ACT

הלב של TF-ACT טמון בטיפוח תהליך שינוי משמעותי. כאשר אתם מטמיעים את היכולת לקבל ולהכיל את השפעת הטראומה בכבות ובאדיבות לעצמכם, אתם מחזירים בו זמנית את השליטה והמשמעות במציאות הנוכחית שלכם. תהליך כפול זה מוביל לעיתים קרובות לירידה ניכרת בעוצמת התחושות המאתגרות, ומסמן אבני דרך משמעותיות במסע הריפוי שלך.

המסע שלך, העצמה שלך

טיפול בקבלה ומחויבות ממוקד טראומה (TF-ACT) הוא יותר מגישה טיפולית; זה מדריך מעצים למסע שלך לריפוי. כאשר אתם מאמצים קבלה ומטפחים חוסן, TF-ACT הופך לזרז של התאוששות מהטראומה ולמעבר לתחושת נוכחות חדשה ולשינוי משמעותי בחיים. 

האם LI CBT או ACT יכולים לעזור לך או לקרובים לך?

מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI + מטפל ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT | תרפיית קבלה ומחויבות ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT הוא טיפול ממוקד מטרה וקצר מועד ביחס לגישות אחרות. הטיפול מועבר ע"י מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI ו- ACT והוא יעיל במיוחד עבור הסובלים מקשיים שונים, הפרעות חרדה, דיכאון, דכדוך, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות בחיים, דחיינות ומצבי משבר שונים.

אם אתם מתמודדים עם אחד או יותר ממצבים אלו ומעוניינים לעשות שינוי לטובה בחייכם, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי CBT (סיביטי) LI בשילוב ACT (אקט) עשוי להיות מתאים לכך ולפרוץ לם את הדרך להפסקת ההתמודדות המטרידה אתכם.

צרו קשר עכשיו לקבוע פגישה.

צור קשר עכשיו!

צרו קשר עכשיו , לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה, ואחזור אליך בהקדם.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי ACT LI CBT בתל אביב או בזום.

נייד 052-2325511

מלאו את הטופס ושילחו.