מרגישים טוב – טיפול חברתי מוזל בבעיות חרדה, דיכאון, ביטחון ודימוי עצמי ודומיהם

מרגישים טוב הוא שירות חברתי חדש ומהפכני אשר מקשר בין הזקוקים לטיפול בבעיות חרדה, פאניקה, דיכאון, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות, דחיינות ומצבי משבר ובין מטפלי LI CBT (טיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT בעצימות נמוכה) אשר חלק מזמנם נותנים טיפולים נגישים, זמינים, במחיר מוזל.

שירות מרגישים טוב יצא לפועל בהשראה מהמודל הבריטי של IAPT, הרשות לשיפור הנגישות לטיפולים פסיכולוגיים של שירות הבריאות הלאומי האנגלי שנועדה להנגיש טיפולי פסיכותרפיה לאוכלוסייה הכללית.

מהפכת הנגשת הטיפול בחרדה, דיכאון, דימוי וביטחון עצמי ודומיהם של מרגישים טוב

מחירי הטיפולים הנהוגים כיום עבור פגישה טיפולית על ידי מטפל מקצועי ומוסמך נע בדרך כלל בין 350 ₪ ועד 500 ₪. עליות טיפול גבוהות אלו מסתכמות לעיתים קרובות בהוצאה בלתי אפשרית של אלפי שקלים רבים גם עבור טיפול קצר מועד. מחירי טיפולים אלו, הפכו אותם לבילתי רלבנטיים לשכבות אוכלוסיה רחבות בישראל הנאלצות לפנות לעזרה לא מקצועית או אף שרלטנית ובמקרה הטוב להתפשר מאוד על איכות המטפל.

שירות מרגישים טוב המנגיש טיפולים קוגניטיביים התנהגותיים LI CBT בא לענות על הצורך הדחוף לעשות שינוי בחוסר השיוויון החברתי הקשה בהנגשת טיפול נפשי זמין ובר השגה. מעכשיו הטיפול על ידי מטפלים מוסמכים ומקצועיים יהיה נגיש לציבור רחב בהרבה, ויסייע לאוכלוסיה כולה ואף עשוי לסייע לכלכלת המשק כולו (הגדלת התפוקה, הקטנת התחלואה בעקבות מצבי חרדה או דיכאון וכמובן צמצום ההיעדרות מהעבודה).

מחיר פגישה אצל מטפלי מרגישים טוב הינה 250ש”ח בלבד!

כדי לתאם טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT מקצועי ומוזל על ידי מטפל מוסמך לטיפול בבעיות חרדה, פאניקה, דיכאון, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות, דחיינות ומצבי משבר – יש ליצור קשר דרך אתר מרגישים טוב. Save

האם LICBT יכול לעזור לך או לקרובים לך?

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT

100% תכל"ס, 100% אמפטיה, 0% שיפוטיות

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT הוא טיפול ממוקד מטרה וקצר מועד ביחס לגישות אחרות. הטיפול יעיל במיוחד עבור הסובלים מקשיים שונים, הפרעות חרדה, דיכאון, דכדוך, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות בחיים, דחיינות ומצבי משבר שונים.

אם אתם מתמודדים עם אחד או יותר ממצבים אלו ומעוניינים לעשות שינוי לטובה בחייכם, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי LI CBT עשוי להיות מתאים לכך ולפרוץ לכם את הדרך להפסקת ההתמודדות המטרידה אתכם.

צרו קשר עכשיו לקבוע פגישה.

צור קשר עכשיו!

צרו קשר עכשיו , לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה, ואחזור אליך בהקדם.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT בתל אביב או בסקייפ.

נייד 052-2325511

מלאו את הטופס ושילחו.