המיינד – מכונת המחשבות והדב הלבן

בואו נשחק משחק מחשבות – לא משנה מה רק אל תחשבו על הדב הלבן! – הצלחתם? לא? אתם לא לבד, אף אחד לא הצליח!

אין לנו שליטה על מכונת המחשבות של המיינד שלנו. המיינד מתרכז במה שהוא בוחר ומספר לנו על זה. הסיפור הזה יכול להיות במילים, בתמונות, בזכרונות, בתחושות וברגשות… זה יכול להיות הסיפור של הדב הלבן, או הסיפור על מה יגידו עלי, או הסיפור על מה לא בסדר איתי, או מה עשיתי או לא עשיתי, או על כמה אני מסכן/אבוד/דחוי/לא רצוי/דפוק או כל סיפור מעורר רחמים עצמיים אחר.

המיינד והסיפור שתוקע אותי

הסיפור הזה עלול לתקוע אותי, לגרום לי פחד, לגרום לי לא לעשות את מה שחשוב, את מה שהאדם שהייתי רוצה להיות היה עושה.זה הסיפור שפוגע באיכות החיים שלי.

המיומנויות של ACT אקט

עכשיו תדמיינו עולם שבו הייתה לכם מיומנות לשים לב לסיפור הזה אבל שהוא לא יוכל להחליט יותר על מה שאתם עושים. לא משנה עד כמה אתם מפחדים או מבואסים מהסיפור הזה, אתם עדיין יכולים לעשות את מה שאתם מאמינים שחשוב ונכון לעשות. כמה מספק ומאושר עולם כזה יכול להיות.

העולם הזה יכול להיות שלכם! טיפול אקט ACT הוא טיפול מהדור השלישי והמתקדם של הטיפל הקוגניטיבי התנהגות סיביטי CBT ומטרתו לסייע לכם לשפר את איכות חייכם גם אם אתם שרויים במצבי חרדה לחץ דיכאון חוסר ביטחון עצמי דימוי עצמי נמוך משבר אשמה תקיעות דחיינות וכו'. מטפל ACT אקט ילווה אתכם בתהליך שיאפשר לכם לתת מקום למחשבות שתוקעות אותכם ולפעול במחוייבות למה שבאמת חשוב לכם.

האם LI CBT או ACT יכולים לעזור לך או לקרובים לך?

מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI + מטפל ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT | תרפיית קבלה ומחויבות ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT הוא טיפול ממוקד מטרה וקצר מועד ביחס לגישות אחרות. הטיפול מועבר ע"י מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI ו- ACT והוא יעיל במיוחד עבור הסובלים מקשיים שונים, הפרעות חרדה, דיכאון, דכדוך, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות בחיים, דחיינות ומצבי משבר שונים.

אם אתם מתמודדים עם אחד או יותר ממצבים אלו ומעוניינים לעשות שינוי לטובה בחייכם, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי LI CBT בשילוב ACT עשוי להיות מתאים לכך ולפרוץ לם את הדרך להפסקת ההתמודדות המטרידה אתכם.

צרו קשר עכשיו לקבוע פגישה.

צור קשר עכשיו!

צרו קשר עכשיו , לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה, ואחזור אליך בהקדם.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT בתל אביב או בסקייפ.

נייד 052-2325511

מלאו את הטופס ושילחו.