מהו אימון ומה מטרתו

אימון (Caoching) הוא תהליך המיועד להביא בדרך כלל לשינוי במודעות אישית ומקצועית וכך לעודד גילוי וצמיחה/גדילה אישית. במסגרת התהליך המאמן יכוון את הלקוח לחדד ולהתאים את מה שהוא רוצה להשיג, ויעורר אותו למצוא דרכים להשגת יעדיו. לכן בשל אופיו אימון קשור בדרך כלל להתפתחות קריירה, הישגיות וקידום אישי.

מהם טיפול CBT סיביטי וטיפול ACT ומה מטרתם

טיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT (סיביטי) והן טיפול ACT (תרפיית קבלה ומחוייבות), הם טיפולים בשיחה המתאימים לטיפול במגוון רחב של בעיות קושי בתחום בריאות הנפש דוגמת דיכאון, חרדה, ביטחון עצמי, משברים אישיים ודומיהם. CBT ו ACT מתמקדים באתגרים שמציבות לנו מחשבות, גישות, אמונות והתנהגויות לא מועילות. הטיפולים מסייעים בפיתוח אסטרטגיות התמודדות אישיות שמטרתן לפתור בעיות עכשוויות, התנהגותיות ורגשיות ובשיפור איכות החיים.

חשוב לזכור כי נכון לעת הזו, אימון אינו מחויב על פי החוק לחיסיון כלפי הלקוח כפי שמחייבים החוק והאתיקה המקצועית מטפל CBT או מטפל ACT.

במידה ומתמודדים עם חרדה, דיכאון ודומיהם הפוגעים באיכות החיים, מגבילים ותוקעים, הרי כדאי לפנות תחילה לטיפול. במצבים אלו פניה לאימון אישי כתחליף טיפול תדמה לניסיון לבנות בית ללא יסודות, ועלולה להעמיק ולהחמיר את הבעיה איתה מדמודדים.

טיפול CBT וטיפול ACT כבסיס לאימון Caoching

טיפולי CBT ובמיוחד ACT יכולים להוות גם בסיס מצויין לאימון מאחר והם ממוקדים בהתגברות על מכשולים פסיכולוגיים, שיפור ביצועים, התמקדות ביעדים, ערכים ומטרות. הטיפול מתמקד בפיתוח אסטרטגיות שעובדות ללקוח ומקרבות אותו לקראת החיים שהיה רוצה שיהיו לו. למעשה היום ישנן שיטות אימון חדשות המפותחות על בסיס טכניקות וגישות של CBT ו- ACT (ACC). שיטות אימון המבוססות על טיפולי ACT מקובלות באימון תעסוקתי ועבור ספורטאים תחרותיים.

האם LI CBT או ACT יכולים לעזור לך או לקרובים לך?

מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI + מטפל ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT | תרפיית קבלה ומחויבות ACT

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT הוא טיפול ממוקד מטרה וקצר מועד ביחס לגישות אחרות. הטיפול מועבר ע"י מטפל CBT (מטפל סי בי טי) LI ו- ACT והוא יעיל במיוחד עבור הסובלים מקשיים שונים, הפרעות חרדה, דיכאון, דכדוך, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות בחיים, דחיינות ומצבי משבר שונים.

אם אתם מתמודדים עם אחד או יותר ממצבים אלו ומעוניינים לעשות שינוי לטובה בחייכם, הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי LI CBT בשילוב ACT עשוי להיות מתאים לכך ולפרוץ לם את הדרך להפסקת ההתמודדות המטרידה אתכם.

צרו קשר עכשיו לקבוע פגישה.

צור קשר עכשיו!

צרו קשר עכשיו , לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה, ואחזור אליך בהקדם.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT בתל אביב או בסקייפ.

נייד 052-2325511

מלאו את הטופס ושילחו.