פרפקציוניזם, חרדה, מתי זה מספיק טוב?

//פרפקציוניזם, חרדה, מתי זה מספיק טוב?

האם אתם פרפקציוניסטים?

האם אתם או מישהו שאתם מכירים מוטרדים או מתקשים פעמים רבות לדעת מתי אתם צריכים להפסיק? מתי מה שעשיתם מספיק טוב למטרה, אפילו שכבר השקעתם המון זמן ומאמצים? האם אתם מוצאים את עצמכם מידי פעם במצבים שמישהו אחר אומר לכם שכדאי כבר שתעצרו? כמה פעמים מצאתם את עצמכם מפסיקים פעולה רק אחרי שכבר הותשתם לחלוטין ואין לכם כח להמשיך? – אם עניתם כן, יתכן ואתם פרפקציוניסטים.

פרפקציוניזם – הטוב ביותר הוא האויב של הטוב

פרפקציוניזים היא התכונה שרבים מאיתנו משתמשים בה בראיונות עבודה כשמבקשים מאיתנו לציין תכונה טובה ותכונה רעה. אבל מה בעצם מסתתר מאחורי הפרפקציוניזים?
"הטוב ביותר הוא האויב של הטוב" כבר כתב הפילוסוף פרנסואה-מארי ארואה הוא וולטר. הצורך בהשגת השלמות, להימנע מטעויות, או מחשיפה לביקורת או אכזבה של הסובבים אותנו, נובע פעמים רבות מדאגה מוגזמות כלומר למעשה ממצב חרדה.

בגלל העומס הריגשי והפיזי שמביא איתו הפרפקציוניזם, ומאמץ היתר הנגרם בעקבותיו, גם הצלחה יתרה בביצוע והגעה למטרה, אינה מועילה, החרדה אינה מתפוגגת וחוסר הביטחון העצמי גדל. ההישגים אינם מועילים פעמים רבות לשיפור ההרגשה, ומעגל הקסמים של החרדה מתעצם.

מצב חרדה שכזה, עלול לפגוע באיכות חיינו, לגרור מצידנו התנהגות המזיקה לנו, גורמת לדחיינות, ובמקרים קשים יותר אף לחוסר יכולת להירגע וליהנות מדברים, ועד ללנדודי שינה, מחלות, הזנחה בטיפול עצמי ופגיעה ביחסים בין-אישיים.

פרפקציוניזם, חרדה ופנייה אל מטפל CBT בעצימות נמוכה

הפרפקציוניזם והפרעות חרדה הם מצבים הניתנים לטיפול, ועם העזרה והכלים המתאימים, אתם יכולים להפחית אותם משמעותית, ולהנות מאיכות חיים טובה יותר.

אם אתם מכירים אצלכם את התופעה הזו, הפרפקציוניזם המתיש או הדחיינות הפוגעים בכם, כדאי לפנות לעזרה מקצועית שתסייע לכם להפחית את התחושה הלא נוחה. פנייה אל מטפל CBT בעצימות נמוכה והתחלת טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT תוכל לשנות את דפוס החשיבה המוביל לחרדה.

מטפל CBT בעצימות נמוכה ידריך אתכם ברכישת מיומנויות ניהול חשיבה מאזנת ואסטרטגיות פעולה, הטמעת חשיבה אדפטיבית ולאחריה גם דפוסי התנהגות מועילים.

האם LICBT יכול לעזור לך או לקרובים לך?

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT

100% תכל"ס, 100% אמפטיה, 0% שיפוטיות

טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT הו א טיפול ממוקד מטרה וקצר מועד ביחס לגישות אחרות. הטיפול יעיל במיוחד עבור הסובלים מקשיים שונים, הפרעות חרדה, דיכאון, דכדוך, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, תקיעות בחיים, דחיינות ומצבי משבר שונים.

אם אתם מתמודדים עם אחד או יותר ממצבים אלו ומעוניינים לעשות שינוי לטובה בחייכם, פנייה אל מטפל CBT בעצימות נמוכה והתחלת טיפול הקוגניטיבי התנהגותי LI CBT עשויים להיות מתאימים לכך ולפרוץ לם את הדרך להפסקת ההתמודדות המטרידה אתכם.

צרו קשר עכשיו לקבוע פגישה.

צור קשר עכשיו!

צרו קשר עכשיו , לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה, ואחזור אליך בהקדם.
טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT בתל אביב או בסקייפ.

נייד 052-2325511

מלאו את הטופס ושילחו.

2018-07-30T15:42:27+00:00