מה היה מטפל CBT בעצימות נמוכה (טיפול LI CBT) אומר על הבעיה שלי?
פשוט תשאלו וקבלו תשובה
שאל את המטפל – חינם!

מתמודדים עם קושי או בעיה בנושאי חרדה, דיכאון, ביטחון עצמי, מצב משבר או תקיעות בחיים, ומעוניינים לדעת מה היה אומר לכם עליה מטפל CBT בעצימות נמוכה, טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI CBT? פשוט תשאלו וקבלו תשובה. שאל את המטפל הוא שירות חברתי לטובת הקהילה ללא תשלום.

שאל את המטפל – מה היה אומר מטפל CBT בעצימות נמוכה, מטפל קוגניטיבי התנהגותי LI CBT על הבעיה שלי?

שאל את המטפל הוא שירות חברתי, ללא תשלום שבא לענות על השאלה מה היה אומר מטפל CBT בעצימות נמוכה )מטפל קוגניטיבי התנהגותי LI CBT) על הבעיה שלך? ובכן, יש דרך קלה לגלות: פשוט תשאלו בטופס המצורף וקבלו משוב ישירות ובחינם ממטפל LICBT, בכל הנושאים הקשורים למצבי חרדה, דיכאון, פאניקה, פוביות שונות, דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי, דחיינות, פיתרון בעיות, משברי חיים וכו'.

התשובות במסגרת שירות "שאל את המטפל" ניתנות למטרות מידע וחינוך בלבד והשימוש בשירות כפוף לתנאי השימוש בשירות ובאתר.

שמירה על הפרטיות:

השאלות והתשובות בשירות "שאל את המטפל" יועלו לאתר ולקבוצות מדיה חברתית קשורות בשינוי פרטים מזהים תוך שמירה מלאה על אנונימיות השואלים, זאת בכדי שגם אנשים אחרים יוכלו להפיק טובה מהתשובות ולשפר את חייהם.

תנאי שימוש:

התשובות וכל המידע הנכתב באתר הינו למטרות מידע וחינוך בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי, פסיכיאטרי או רפואי, לאבחון או לטיפול. לעולם אל תתעלמו מייעוץ מקצועי או תעכבו ייעוץ או טיפול שכזה בגלל משהו שקראתם באתר או בפרסומים הקשורים אליו כולל במדיה חברתית. השימוש בשירות כפוף גם לתנאי השימוש באתר.

בשום פנים ואופן לא יווצר כל קשר של מטפל-לקוח/מטופל בשל שאלות ו/או תשובות במסגרת השימוש בשירות 'שאל את המטפל' ו/או כל תקשורת אחרת שתתלווה אליו.

שירות "שאל את המטפל" מיועד אך ורק לצרכי מידע אישיים ואין לעשות בו שימוש במקרי חירום, במקרי אובדנות או לצרכים לימודיים, אקדמיים או אחרים. אין התחייבות מצד בעלי האתר וספקיו לענות על כל השאלות שישאלו במסגרת השירות.

עצם הפנייה בשאלה מהווה אישור להעלאת השאלה והתשובה לאתר ולמדיה חברתית.

שאל את המטפל

לקבלת תשובה חינם של מטפל קוגניטיבי התנהגותי LI CBT, מלאו את הטופס ושילחו עכשיו.

    אני מסכים/ה לתנאי השימוש בשירות 'שאל את המטפל'