מטפל CBT (סיביטי) LI מרחוק בזום

טיפול התנהגותי קוגניטיבי מרחוק בזום הניתן ע"י מטפל CBT (סיביטי) LI ו ACT מסייע לאנשים עם דיכאון או חרדה אשר מתקשים להגיע לקליניקה

איך עובד טיפול LI CBT מרחוק?

הטיפול מרחוק נעשה בשיחת וידאו בין מטפל CBT (מטפל סיביטי) LI למטופל, ומטרתו לספק לך טיפול יעיל ומקצועי בדרך דומה לטיפול בקליניקה. באמצעות תוכנת ZOOM זום או סקייפ SKYPE ניתן לקיים שיחה מלאה עם המטפל אך במקום להגיע פיזית לפגישה בקליניקה, היא נעשת אונליין מרחוק דרך האינטרנט.

למי מיועד טיפול מרחוק בזום?

טיפול מרחוק מתאים לאנשים המתקשים או שאינם יכולים להגיע לקליניקה של מטפל CBT (מטפל סיביטי) LI, בין אם המדובר במטופל הנמצא במרחק רב מהקליניקה (אפילו חו"ל), בעיות שונות המונעות ניידות או לוח זמנים עמוס בעבודה.

הטיפול מרחוק באמצעות שיחת וידאו בזום מתאים לטיפול בהפרעות שונות כגון דיכאון, חרדוה, דאגה, מתח, דימוי עצמי, דחיינות, פוביות מסויימות וכו'. הטיפול מרחוק בשיחת וידאו בסקייפ יכול להיות אף לסייע למטופלים המתמודדים עם בושה או מבוכה בהגעה לקליניקה.

מה נידרש לקיום טיפול LICBT בשיחת וידאו בזום?

  • טיפול CBT (טיפול סיביטי), LI CBT, מרחוק בשיחת וידאו דורש פס רחב לאינטרנט להבטחת איכות שיחה מספיק ורציף, מחשב המצוייד במצלמה ומיקרופון ורמקולים או לחלופין טלפונים חכמים וטאבלטים.
  • על המחשב או הניידים יש להתקין את תוכנת/אפליקציית זום החינמית.
  • המטופל צריך להיות במקום המתאים לו, בפרטיות ובנוחות למשך כל הפגישה הטיפולית (כ-50 דקות).

עוד על LICBT טיפול קוגניטיבי התנהגותי

הסבר על סקייפ Skype 

הסבר מלא על סקייפ SKYPE והורדת התוכנה החינמית, ניתן למצוא בכתובת
https://www.skype.com

qrcode-skype

האם LICBT יכול לעזור לך או לקרובים לך?

לברור, מלא/י את הפרטים בטופס ואחזור במהרה.