אימון אישי ACC על בסיס ACT

פיתוח גמישות פסיכולוגית, להחלץ מהתקיעות, לשפר ביצועים ולהשיג את המטרות
אקט קואצ'ינג – אימון אישי למנהלים, מנהיגים, מקומות עבודה וספורטאים תחרותיים 

מהו אימון ACC על בסיס ACT

אימון ACC – Acceptance Commitment Coaching על בסיס ACT הוא אימון מבוסס ראיות ממוקד מטרה המטפל בחסמים פסיכולוגיים אשר פוגעים בביצועים ומגבירים את הלחץ. הגישה מסייעת בפיתוח חוסן וסובלנות ללחץ ומפתחת דרכים לביצוע תיפקוד יותר אפקטיבי. אימון ACC על בסיס ACT מגביר את המיומנות של קשיבות מודעת והכלה של מחשבות רגשות ותחושות תוך כדי מחוייבות לפעולה מכוונת מטרה ויעדים על פי מה שחשוב. 

מדוע יש צורך באימון ACC על בסיס ACT

הסביבה שלנו משתנה כל הזמן, היא מציבה לנו אתגרים משתנים המתגברים, אנו נדרשים להתחדש, להתפתח, להצטמצם בהוצאות, לעמוד בלחץ של לספק יותר בפחות משאבים. להיות מחוברים למקום העבודה ולגרויים פסיכולוגיים מלחיצים נוספים בכל עת. בתנאים ובסביבה כזו לא נוכל לשגשג לתמיד רק עם הכלים שהביאו אותנו עד לכאן. אנו צריכים להרחיב את ארגז הכלים שלנו ולהוסיף להם סט נוסף של מיומנויות, אלו סט המיומנויות שמביא איתו אימון ACC ובראשן מיומנות של גמישות פסיכולוגית.

הסיבות והמיומנויות העיקריות לבחירת אימון ACC על בסיס ACT:

  1. הבסיס הקוגניטיבי-התנהגותי של ACT
  2. שימוש בשיטות מיינדפולנס בתוך עקרונות ACT
  3. אימון  ACC על בסיס ACT מגביר גמישות פסיכולוגית ושיפור ביצועים

הבסיס הקוגניטיבי-התנהגותי של ACT

הסיבה הראשונה לכך ש- ACT אקט הוא בסיס חזק לגישת אימון היא מקורותיה בשיטה הקוגניטיבית-התנהגותית שלה ומהווה "גל שלישי" בה. האימון הקוגניטיבי התנהגותי שפותח מטיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT סיביטי (או גל שני) מסורתי ה- CBC, הוא אחד המודלים הפופולאריים ביותר בשימוש על ידי מאמנים פסיכולוגים בבריטניה. האימון עוסק במגוון הקשרים, כולל ביצועים, מנהיגות ואימון קבוצתי, ויש לו שני עקרונות עיקריים: זיהוי חסימות פסיכולוגיות והתמקדות בהשגת יעדים.

ACT או ACC מציע את אותם יתרונות כמו CBC, שכן הוא שם דגש על יכולת ההתגברות על חסמים פסיכולוגיים ועל פעולה ממוקדת מטרה. עם זאת, במקום להתמקד בשינוי של מחשבות ורגשות מגבילים שעלול לגרור למאבק פנימי מתיש, תוכנית אימון המבוססת על ACT מכוונת להשיג שיפורים באמצעות הגברת מיומנויות קשיבות מודעת (מיינדפולנס) ובגישה עשירה ואינדיבידואליסטית יותר.

שימוש בשיטות מיינדפולנס בתוך עקרונות ACT

אימון ACT היא המיקוד שלה במיינדפולנס או קשיבות מודעת. במקום לשנות את המחשבות, התחושות והרגשות לא נעימות ACC מתמקד בהפחתת השפעת התגובה השלילית להם. טכניקות מבוססות מיינדפולנס משמשות בהצלחה רבה גם באימון תעסוקתי ובפסיכולוגיית הספורט התחרותי.

אימון ACC על בסיס ACT מגביר גמישות פסיכולוגית ושיפור ביצועים

אימון ACC על בסיס ACT מגביר את המיומנות לייצירת גמישות פסיכולוגית וההתחברות לכאן ועכשיו כבסיס לשינוי ההתנהגות והתפקוד. לאימון על בסיס ACT תכונות טרנס-דיאגנוסטיות, המאפשרות ליישם אותה ביעילות במגוון מצבים והקשרים מול סוגי אוכלוסיה שונים. מחקרים הוכיחו שגמישות פסיכולוגית מגבירה את החדשנות של העובדים, משפרת את יכולתם ללמוד מיומנויות חדשות,  מחוייבותם לעבודה, שיפור בבריאות הנפשית והפחתה בהעדרויות.

הזמינו אימון ACT, אימון ACC

לברור, מלא/י את הפרטים בטופס ואחזור במהרה.